Hier vindt u alle informatie met betrekking tot de vergoeding voor onze service. Wij vinden het belangrijk dat het duidelijk voor u is tegen welke kosten u aan kunt lopen.
Ons normale tarief bedraagt € 10,- per kwartier, waarbij de minimale afname 30 minuten is. Daarbij is het ook mogelijk dat er extra kosten in rekening gebracht worden om het probleem op te lossen. Denk hierbij aan software-licenties of defecte randapparatuur. Wanneer u een afspraak maakt wordt er van te voren een schatting gedaan van de mogelijke bijkomende kosten, zodat onze student zo goed mogelijk voorbereid is en een dergelijk probleem kan oplossen.
Elke afspraak proberen wij zo u zo goed mogelijk op een rustige manier te helpen met uw problemen. Verder verhelpen wij niet alleen het probleem maar bereiden we u ook voor op het toekomstige gebruik van uw elektronica, zodat vaak voorkomende problemen vermeden kunnen worden. Een voorbeeld: u heeft een willekeurig probleem met uw computer. Onze student zal niet alleen het probleem oplossen maar u ook adviseren en helpen bij het upgraden van uw antivirus en controleren of het verstandig is om een back-up te laten maken van uw harde schijf. Hierdoor kunt u na de afspraak genieten van een goed werkende en veilige computer.
Per afspraak worden er € 9,- aan voorrijkosten gerekend. De datum van de afspraak is geheel door u te kiezen. Ons streven is om het probleem vanaf wanneer u bij ons aanklopt binnen 24 uur op te lossen. Uiteindelijk ligt dit ook aan de beschikbaarheid van onze studenten, neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.
Mocht u nog andere vragen hebben dan kunt u ons bereiken door het onderstaande contactformulier in te vullen. Meer informatie over welke producten en diensten wij leveren/ondersteunen kunt u vinden op de volgende pagina: Maak hier een afspraak!